Tečaj robotike v Grosuplju

Napredne delavnice za kreativno razvijanje idej in reševanje problemov ter prvi koraki programiranja

6+ let

O DELAVNICAH

olski otroci se spoznajo in aktivno sestavljajo kompozicije s posebnimi kockami, ki imajo dele kot so senzor, pametna kocka, zobnik, jermen, pesto, polž, gradnik, torej mehanskimi deli strojev. Preko kock in računalnika oz. tablice s programom ikonskega programiranja spoznavajo mehansko delovanje kompozicij. Gradijo s skupinskim oz. timskim delom, preko in postopoma zahtevnejših delovnih nalog.

Spoznajo se z osnovami programiranja, ki so prilagojena otroški zabavi ter uporabo računalnika. Na delavnicah otroke motiviramo v množico tematskih aktivnosti, ob tem pa otroci razvijajo veščine na področju znanosti, tehnologije, programiranja, matematike, medsebojne komunikacije in sodelovanja. Spoznavajo delovanje elementov, ugotavljajo, zakaj se elementi vrtijo in zakaj nihajo, včasih tudi ne delujejo, kot bi morali, iščejo rešitve.

Cena delavnic: 55,00€ mesečno in vključuje 4 enote.

Istočasno potekata dva program – Spike Essentials (6-9 let) in Spike Prime (9-13 let).

Lokacija: Hiša mavričnih otrok – Ponova vas 59, 1290 Grosuplje

PREDVIDEN URNIK

Lokacija:Dan:Ura:Starost:Opombe:
Hiša mavričnih otrokČetrtek

1. skupina: 15:30-17:00,

2. skupina: 17:00-18:30

1. – 5. razred 

Cena delavnic: 55,00€ mesečno in vključuje 4 enote.

POUČNO

  • Spoznavanje in aktivno delo z računalnikom/tablico in osnovami programiranja v programu Scratch (povezava pametne kocke z računalnikom/tablico preko bluetooth povezave, sestavljanje robota po navodilih preko računalnika, spoznavanje z osnovnimi ukazi za programiranje)
  • Vključevanje naravoslovja, družboslovja, matematike, fizike, strojništva
  • Spoznavanje z znanostjo (različni načini delovanja kompozicij)
  • Spoznavanje tujega jezika (izrazi s področja programiranja)
  • Sodelovanje v timu (delo v parih, delo v skupinah, skupno iskanje rešitev)

KREATIVNO

  • Vse zgrajene kompozicije nadgradijo po svojih željah
  • Programirajo glede na to kaj si želijo, da robot dela
  • Preoblikovanje zgrajenih kompozicij
  • Uporabimo tudi druge materiale kot primer tulci, les, papir,…
  • V projektu izdelamo različne plakate ali podlage
      •  

ZABAVNO

  • Otroci se s konstruiranjem robotov na zabaven način učijo 
  • Pridobivajo različne kompetence, poudarek je na sodelovanju, kritičnem razmišljanju in iskanju rešitev
  • Robota sprogramiramo, lahko z njim tudi gibamo, plešemo in pojemo 
  • Igramo se s funkcijami računalnika (snemanje glasov, fotografiranje, oblikovanje fotografij)

PRED-PRIJAVA NA DELAVNICE