Šolski otroci se spoznajo in aktivno sestavljajo zahtevnejše kompozicije s posebnimi kockami, ki imajo dele kot so senzor, pametna kocka, zobnik, jermen, pesto, polž, gradnik, torej mehanskimi deli strojev. Preko kock in računalnika oz. tablice s programom programiranja »scratch« spoznavajo mehansko delovanje kompozicij. Delujejo skupinsko preko zahtevnejših delovnih nalog.
Spoznajo in aktivno uporabljajo osnove programiranja. Na delavnicah otroke motiviramo v množico tematskih aktivnosti, ob tem pa otroci razvijajo veščine na področju znanosti, tehnologije, programiranja, matematike, medsebojne komunikacije in sodelovanja. Spoznavajo delovanje elementov, ugotavljajo, zakaj se elementi vrtijo in zakaj nihajo, včasih tudi ne delujejo, kot bi morali, iščejo rešitve.
Gre za uporabo programa v začetku aktivnosti Spike Prime in nato tudi Mindstorms.
Za vmesne kreacije in učenje dela z računalnikom uporabljamo tudi kreativne zgodbe robotov s programom StoryStarter, kjer v sklopu letnih delavnic otroke naučimo oblikovati LEGO®strip.