…Vlade poskrbeti, da bi imeli vsi otroci dostop do izobraževanja z IKT napravami

Zasledili smo spet dober članek v zvezi prihodnostjo.

https://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/tehnoloska-revolucija-in-trg-dela.htmle

Ker se v Zavodu zavedamo, da je  pomembno, da se igramo, učimo in zabavamo. Menimo, da smo na pravi poti do tega, da predstavljamo eno izmed vej predšolskega in šolskega izobraževanja na drugačen način. Preko igre do učenja.

V članku omenjajo, da se bodo morali že triletniki vključili v proces izobraževanja in da  bi morale države poskrbeti, da bodo imeli vsi otroci dostop do tovrstnega izobraževanja.

Sam prepad med tem komu je kaj omogočeno in komu ne se bo s tem zmanjšal, če tega koraka ne bo, se bo žal povečal.

Tudi izobraževalne ustanove kot je naš Zavod 1-2-3, stalno investitura v material, kader, izobraževanja in vse je plačljivo. Same delavnice robotike in razni dogodki so vedno na finančni strani izvajalca. Nekatere občine mislijo, če prispevajo 200-500€ nekega denarja za izvajanje delavnic, da je to dovolj, da s tem zadostijo vsem normam naredili smo nekaj za otroke na tem in tem področju.

Država ali če želite občine bi morale zagotavljati, da financira dogodke, ki so namenjene vsem oz. tistim, ki jih zanima.  Veliko bi bilo že, če sofinancirali dejavnosti napr delavnice.

Vsi državni deležniki gledajo na nas, nevladne organizacije, kot da nekaj hočemo, kot da jih nekaj prosimo. Naš namen to ni, in nikoli ne bo. Mi si ne želimo biti odvisni od države, želimo si sodelovati z njo.

Mi hočemo, da imamo zaposlene ljudi, ki delajo dobro z druge ljudi-otroke, če želite. Dostojno in za enako plačilo kot vsi ostali.

Še odsek s članka…

Veliko debat je, kako bi morali spremeniti način izobraževanja, šolski sistem. Vendar se nihče ne sprašuje, kaj bi se morali šolarji in študentje danes učiti. Zakaj bi morali otroke učiti več računalniških veščin? “Razlog ni tisto, kar si ljudje predstavljajo – da potrebujemo več programerjev, ker narašča potreba po spletni varnosti – temveč zato, ker vsaka zaposlitev, vse industrije, vsa področja znanosti, postajajo vse bolj digitalizirani. Računalništvo bo osnovno znanje, tako kot je to zdaj branje, pisanje, znanje matematike. Ne glede na to, ali gre za bodoče medicinske sestre, bodoče odvetnike, bodoče slikarje, bodoče arhitekte,” je pojasnjeval Hadi Partovi, učitelj računalništva in ustanovitelj neprofitnega izobraževalnega projekta Code.org….

 

Naš primer učenja igre že v vrtcu. Letošnje leto poteka v vrtcu Dol pri Ljubljani in zasebnem vrtcu Sonček, Kamnik, ter lokacija ZAvoda 1-2-3, obrtno podjetniška zbornica Domžale.