Enostavni mehanizmi, 5+ let

Program: DUPLO mehanizmi – Simple Machines 

Program LEGO® ENOSTAVNI MEHANIZMI,  otrokom omogoča praktično raziskovanje delovanja strojev oziroma sestavljenih elementov. Otroci se naučijo reševanje osnovnih problemov in komunikacijskih sposobnosti tudi skozi spoznavanje  poklicev (inženir, gradbenik,…).

O DELAVNICAH

Predšolski otroci se spoznajo in aktivno sestavljajo oz. se igrajo s posebnimi kockami, ki imajo dele kot so zobnik, jermen, gred, polž, pesto in podobno, torej mehanskimi deli strojev. Preko kock in sestavljanja spoznavajo mehansko delovanje kompozicij. Gradijo  s skupinskim oz. timskim delom preko lažjih delovnih nalog.

Program otrokom ponuja izjemno paleto znanj iz 21. stoletja, spodbuja lažje razumevanje tehnologije, strojništva, fizike in matematike. Tesno pa dejavnost povezuje z naravo in družbo in tudi tujim jezikom. Sprva gre za dejavnost s kockami DUPLO sistema, nato čez čas uporaba sistema TEHNIC kock.

Zakaj je dobro vključiti otroka v delavnice MALE robotike

  • Fina motorika – sestavljanje majhnih delov izboljšuje spretnost rok in prstov.
  • Reševanje problemov – otroci se učijo, kako premagati izzive in poiskati rešitve.
  • Kreativno razmišljanje – pri sestavljanju različnih modelov razvijajo domišljijo.
  • Prostorska predstava – razumevanje, kako se posamezni deli povezujejo v celoto.
  • Vztrajnost in potrpežljivost – sestavljanje kompleksnih struktur zahteva čas in natančnost.
  • Sodelovanje in komunikacija – pri skupnem delu otroci izboljšujejo timsko delo.
  • Osnove spoznavanja mehanizmov-mehanskih delov – s posebnimi LEGO kompleti -SIMPLE MACHINES
  • Samozavest – uspešno sestavljen projekt povečuje občutek ponosa in samozavesti.

POUČNO

  • Program LEGO® Education SIMPLE MACHINES sistem LEGO® Duplo in LEGO® tehnic
  • Spoznavanje s fiziko (na primer kako hitro se lahko predmet vrti, kakšno silo uporabljamo pri premikanju, uporaba veznih sredstev – zobnik, jermen)
  • Spoznavanje z matematiko (različne barve, razvrščanje/sortiranje, števila, štetje)
  • Raziskovanje socialnega področja (otroci delajo v tandemih, med seboj se dogovarjajo, pogovarjajo, določajo pravila,…)
  • Vključevanje umetnosti (vsaki kompoziciji dodajo svoje elemente, dodatke in izdelajo pripomočke – klančino, žogice,…)
  • Opazovanje in poimenovanje mehanizmov
  • Učenje sestavljanja procesno
  • Testiranje, primerjanje podatkov oz. ugotovitev

KREATIVNO

  • Otroci se s sestavljenimi kompozicijami igrajo, jih dodelujejo, nadgrajujejo ali popolnoma preoblikujejo v drugačno kompozicijo.
  • Uporabljamo programe LEGO® Education in proste kocke iz komercialnih programov.
  • Dodajamo naravne in umetne materiale
  • Primerjamo vpliv, delovanje in cilje

ZABAVNO

  • S kompozicijami se zabavajo preko igre in tudi občasno tekmujejo
  • dodajo svoj ustvarjalni element z žive ali nežive narave
  • dograjujejo in skozi igro spoznavajo naravoslovno obarvane tematike
  • Projekte si medsebojno predstavljajo