Delavnice v Ljubljani

Napredne delavnice za kreativno razvijanje idej in reševanje problemov ter prvi koraki programiranja

Program SPIKE Essentials

6+ let

O DELAVNICAH

LEGO® Education SPIKE™ Essential je orodje za poučevanje naravoslovja (STEAM) od 1. do 5. razreda. Igriva, pripovedna učna izkušnja je del učnega sistema LEGO in učence spodbuja k raziskovanju naravoslovnih konceptov, hkrati pa prispeva k opismenjevanju, matematiki in vpliva na druženo-čustveni razvoj otrok.

Cena delavnic: 55,00€ mesečno in vključuje 4 enote.

PREDVIDEN URNIK

*Urnik se bo glede na povpraševanje in število prijav še spreminjal. 

Lokacija:Dan:Ura:Starost:Opombe:
OŠ VrhovciPonedeljek

1. skupina: 14:00-15:30 (POLNA),

2. skupina: 15:30-17:00

1. – 3. razred 
OŠ PoljaneSreda

1. skupina: 14:30-16:00,

2. skupina: 16:00-17:30 

1. – 3. razredŽe poteka
OŠ VodmatPetek15:00 – 16:301. – 3. razredŽe poteka
Socialna akademija (Tržaška cesta 132, Ljubljana)Sobota16:30-18:001 – 5. razredZačetek: 18. 2. 2023.

Cena delavnic: 55,00€ mesečno in vključuje 4 enote.

POUČNO

  • Spoznavanje in aktivno delo z računalnikom/tablico in osnovami programiranja v programu Scratch (povezava pametne kocke z računalnikom/tablico preko bluetooth povezave, sestavljanje robota po navodilih preko računalnika, spoznavanje z osnovnimi ukazi za programiranje)
  • Vključevanje naravoslovja, družboslovja, matematike, fizike, strojništva
  • Spoznavanje z znanostjo (različni načini delovanja kompozicij)
  • Spoznavanje tujega jezika (izrazi s področja programiranja)
  • Sodelovanje v timu (delo v parih, delo v skupinah, skupno iskanje rešitev)

KREATIVNO

  • Vse zgrajene kompozicije nadgradijo po svojih željah
  • Programirajo glede na to kaj si želijo, da robot dela
  • Preoblikovanje zgrajenih kompozicij
  • Uporabimo tudi druge materiale kot primer tulci, les, papir,…
  • V projektu izdelamo različne plakate ali podlage
      •  

ZABAVNO

  • Otroci se s konstruiranjem robotov na zabaven način učijo 
  • Pridobivajo različne kompetence, poudarek je na sodelovanju, kritičnem razmišljanju in iskanju rešitev
  • Robota sprogramiramo, lahko z njim tudi gibamo, plešemo in pojemo 
  • Igramo se s funkcijami računalnika (snemanje glasov, fotografiranje, oblikovanje fotografij)

PRED-PRIJAVA NA DELAVNICE